Положення про забезпечення доступу до публічної інформації в Апеляційному суді Автономної Республіки Крим
ЗАТВЕРДЖЕНО
наказом керівника апарату
Апеляційного суду АР Крим
від "___"____2011 року №
ПОЛОЖЕННЯ
про забезпечення доступу до публічної інформації в
Апеляційному суді Автономної Республіки Крим
1. Загальні положення
1.1. Це Положення визначає порядок доступу до публічної інформації в Апеляційному суді Автономної Республіки Крим (далі – Апеляційний суд) відповідно до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 р.
1.2. Визначення понять:
1) запит на інформацію - це прохання особи чи групи осіб в усній, письмовій чи іншій формі надати публічну інформацію, що знаходиться у володінні Апеляційного суду;
2) публічна інформація - це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі здійснення Апеляційним судом повноважень, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні Апеляційного суду;
3) запитувачі інформації - фізичні, юридичні особи, об'єднання громадян без статусу юридичної особи, крім суб'єктів владних повноважень;
4) звернення громадян - викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) та скарги;
5) суб'єкт владних повноважень - орган державної влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа, інший суб'єкт при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.
1.3. Правове регулювання відносин, пов'язаних із забезпеченням
доступу до публічної інформації, здійснюється відповідно до законів України
"Про доступ до публічної інформації", "Про судоустрій і статус суддів", "Про інформацію", "Про доступ до судових рішень", Цивільного процесуального кодексу України та Кримінально-процесуального кодексу України.
1.4. Дія цього Положення не поширюється на надання інформації при здійсненні судочинства у Апеляційному суді, при виконанні судових рішень, на відносини щодо отримання інформації суб'єктами владних повноважень при здійсненні ними своїх функцій, а також на відносини у сфері звернень громадян.
1.5. Дотримання встановленого порядку надання публічної інформації (опрацювання, систематизація, аналіз та контроль щодо задоволення запиту) про діяльність Апеляційного суду організовують і забезпечують керівники самостійних структурних підрозділів апарату Апеляційного суду.
2. Забезпечення доступу до публічної інформації про діяльність Апеляційного суду
2.1. Доступ до публічної інформації про діяльність Апеляційного суду забезпечується:
1) оприлюдненням публічної інформації в засобах масової інформації;
2) розміщенням публічної інформації на офіційному веб-сайті в мережі Інтернет;
3) розміщенням публічної інформації на інформаційних стендах у приміщенні Апеляційного суду;
4) присутністю запитувачів інформації на відкритих судових засіданнях в Апеляційному суді;
5) наданням інформації за запитами на інформацію.
2.2. Інформація про діяльність Апеляційного суду може надаватися в усній формі та у вигляді документованої інформації, в тому числі у вигляді електронного документа.
2.3. Публічна інформація про діяльність Апеляційного суду надається у формі, визначеній законодавством у сфері судоустрою, статусу суддів та
процесуальним законодавством.
У випадку якщо форма надання публічної інформації законодавством не передбачена, вона надається у формі, визначеній у запиті на інформацію. У разі неможливості надання вказаної інформації у запитуваній формі інформація надається в тому вигляді, в якому вона зберігається в Суді.
Публічна інформація надається в усній формі фізичним, юридичним особам, об'єднанням громадян під час особистого прийому. Вказана інформація також надається по телефону довідковою службою канцелярії Апеляційного суду або уповноваженими посадовими особами.
2.4. Доступ до публічної інформації про діяльність Апеляційного суду обмежується, якщо вказана інформація віднесена до інформації з обмеженим доступом.
Перелік відомостей, які належать до інформації з обмеженим доступом, а також відомостей, які не містять ознак публічної інформації, визначається в додатку 1 до цього Положення.
2.5. Особами, відповідальними за надання відомостей за запитами та інформацію, є керівники самостійних структурних підрозділів апарату Апеляційного суду в межах своєї компетенції.
2.6. Надання публічної інформації про діяльність Апеляційного суду запитувачам інформації на їх запит, а також розміщення вказаної інформації на веб-сайті Апеляційного суду та інформаційному стенді забезпечують керівники структурних підрозділів апарату Апеляційного суду за такими напрямами діяльності:
- про діяльність зборів суддів з питань юридичного забезпечення та організації конкурсних торгів – заступник керівника апарату суду;
- інформації довідкового характеру з Автоматизованої системи
документообігу суду (далі - АСДС), документів, що зберігаються в архіві
Апеляційного суду, про прийом громадян в Апеляційному суді, про рух судових справ, день, час і місце та стан їх розгляду у відповідній судовій процедурі на поточну дату в усній формі (за телефоном) – начальник відділу діловодства - канцелярії суду (або визначені особи);
- про рух судових справ, день, час і місце, стан їх розгляду у
відповідній судовій процедурі на поточну дату у письмовій формі (за
письмовими запитами) - начальники відділів забезпечення діяльності
судових палат;
- про доходи суддів та державних службовців апарату Апеляційного суду і членів їх сімей, інші персональні дані та відомості з урахуванням вимог законодавства про захист персональних даних та про доступ до публічної інформації; про вакансії, порядок та умови проходження конкурсу на заміщення вакантних посад - начальник відділу кадрової роботи та державної служби;
- про бюджет за бюджетними програмами з деталізацією за кодами
економічної класифікації видатків бюджету або класифікації кредитування
бюджету; про виконання результативних показників, що характеризують
виконання бюджетної програми, - начальник відділу планово – фінансово забезпечення, бухгалтерського обліку і звітності;
- про нормативно-правові засади діяльності Апеляційного суду висновки на проекти нормативно-правових актів, які стосуються судоустрою,
судочинства та статусу суддів Апеляційного суду, відомості з бібліотечного фонду Апеляційного суду, а також питань, що стосуються систематизації законодавства - начальник відділу судової статистики, узагальнення судової практики та кодифікаційно-довідкової роботи;
- про статистичні дані щодо здійснення судочинства Апеляційного суду, відображені у звітах, матеріали аналізів та узагальнень судової практики Апеляційного суду - начальник відділу судової статистики, узагальнення судової практики та кодифікаційно-довідкової роботи;
- про матеріально-технічне забезпечення Апеляційного суду, утримання, експлуатацію, ремонт, будівництво адміністративних будинків,
обслуговування території; господарське забезпечення заходів, які
проводяться Апеляційному суду; надання їм допомоги у вирішенні соціально-побутових питань, забезпечення житлом; охорону праці та техніку безпеки, пожежну безпеку; організацію медичного обслуговування і харчування суддів та працівників апарату - начальник відділу матеріально-технічного та господарського забезпечення;
- про інформаційно-телекомунікаційні системи, бази даних Апеляційного суду та функціонування автоматизованої системи документообігу суду - начальник відділу інформаційних технологій;
- про доступ до судових засідань у Апеляційного суду – старший судовий розпорядник;
- про порядок акредитації представників засобів масової інформації, наповнення інформацією веб-сайту Апеляційного суду – головний спеціаліст - прес-секретар
3. Надання публічної інформації про діяльність Апеляційного суду
- 3.1. Оприлюднення публічної інформації в засобах масової інформації забезпечує головний спеціаліст - прес-секретар Апеляційного суду відповідно до законів України "Про судоустрій і статус суддів", "Про порядок висвітлення діяльності органів державної влади та місцевого самоврядування в Україні у 5 засобах масової інформації", "Про доступ до публічної інформації", "Про інформацію", "Про друковані засоби масової інформації", "Про телебачення і радіомовлення", "Про інформаційні агентства".
Порядок взаємодії Апеляційного суду представниками засобів масової інформації визначено у додатку 2 до цього Положення.
3.2. Відповідно до Інструкції з діловодства у апеляційному загальному суді та Положення про апарат Апеляційного суду відділ інформаційного забезпечення забезпечує оприлюднення на веб-сайті Апеляційного суду інформації, підготовленої самостійними структурними підрозділами апарату Апеляційного суду з урахуванням вимог Закону України "Про доступ до публічної інформації".
3.3. Розміщенню на офіційному веб-сайті Апеляційного суду, зокрема, підлягають:
1) інформація про діяльність Апеляційного суду:
- місцезнаходження, поштова адреса, адреса електронної пошти для направлення електронних запитів на інформацію;
- прізвища, імена та по батькові, службові номери засобів зв'язку, адреси електронної пошти Голови Апеляційного суду та його заступників, секретарів судових палат, керівника апарату Апеляційного суду та його заступника, а також керівників самостійних структурних підрозділів апарату Апеляційного суду;
- розклад роботи та графік прийому громадян;
- вакансії, порядок та умови проходження конкурсу на заміщення вакантних посад;
- порядок звернення до Апеляційного суду учасників судового процесу;
2) правила внутрішнього трудового розпорядку Апеляційного суду;
3) інформація про нормативно-правові засади діяльності Апеляційного суду;
4) інформація, пов'язана з розглядом справ у Апеляційному суді;
5) висновки щодо проектів законодавчих актів, які стосуються судового устрою, статусу суддів, вдосконалення норм матеріального та процесуального законодавства;
6) аналізи судової практики та дані судової статистики;
7) рішення зборів суддів Апеляційного суду;
8) інформація про порядок складання та подання запиту на інформацію;
9) інформація про систему обліку, види інформації, що знаходяться у володінні Апеляційного суду;
10) звіти, в тому числі щодо результатів розгляду запитів па інформацію;
11) інші відомості про діяльність Апеляційного суду, які належать до публічної інформації.
3.4. Рішення Апеляційного суду розміщуються в Єдиному державному реєстрі судових рішень відповідно до Закону України "Про доступ до судових рішень".
3.5. У приміщенні для прийому громадян на інформаційному стенді розміщується інформація:
1) про порядок роботи Апеляційного суду, включаючи порядок прийому громадян, представників юридичних осіб, об'єднань громадян, з питань, пов'язаних з організацією діяльності Апеляційного суду;
2) відомості про дату, час, місце проведення судових засіданнях у справах, призначених до розгляду в судових палатах Апеляційного суду;
3) банківські реквізити для сплати витрат на інформаційно-технічне забезпечення розгляду справи та державного мита (судового збору);
4) порядок оскарження судових рішень до Апеляційного суду;
5) порядок присутності на судовому засіданні, заходи, які застосовуються до порушників, порядок пропуску до приміщення Апеляційного суду і зали судових засідань;
6) умови і порядок отримання інформації про діяльність Апеляційного суду;
7) інші відомості, необхідні для оперативного інформування запитувачів інформації про діяльність Апеляційного суду.
3.6. Фізичні особи, представники юридичних осіб, об'єднань громадян без статусу юридичної особи мають право бути присутніми на відкритому судовому засіданні у Апеляційного суду, робити письмові записи, а також використовувати портативні аудіотехнічні пристрої відповідно до вимог та обмежень, які встановлюються процесуальним законодавством.
3.7. Порядок доступу осіб, указаних у пункті 3.6, до приміщення Апеляційного суду і зали судових засідань регулюється Інструкцією про здійснення охорони перепускного режиму будівлі Апеляційного суду Автономної Республіки Крим від 21 січня 2008 року.
3.8. Запитувач має право звернутися до Апеляційного суду із запитом на інформацію, вимоги щодо оформлення якого визначені Законом України "Про доступ до публічної інформації".
З метою спрощення процедури оформлення письмових запитів на інформацію особа може подавати запит шляхом заповнення відповідних форм запитів на інформацію, які можна отримати у відділі діловодства-канцелярії Апеляційного суду та на офіційному веб-сайті Апеляційного суду (додатки 3-5 до Положення).
У разі якщо з поважних причин (інвалідність, обмежені фізичні можливості тощо) особа не може подати письмовий запит, його має оформити відповідальна особа канцелярії Апеляційного суду, обов'язково зазначивши в запиті своє ім'я, контактний телефон, та надати копію запиту особі, яка його подала.
Форма електронного запиту містить інструкцію щодо його заповнення (додаток 6 до Положення).
4. Порядок реєстрації та опрацювання запитів на інформацію
4.1. Запити на інформацію, що надходять на адресу Апеляційного суду, приймаються, попередньо опрацьовуються і реєструються канцелярією
Апеляційного суду відповідно до Інструкції з діловодства в апеляційному загальному суді з урахуванням вимог цього Положення.
4.2. Запити на інформацію реєструються в АСДС у картотеці "Запити на інформацію".
4.3. Після отримання та реєстрації вхідної кореспонденції відділ діловодства-канцелярії Апеляційного суду виокремлює запити на інформацію і невідкладно передає їх керівнику апарату суду.
4.4. У випадках коли запит містить прохання надати інформацію, яка стосується різних напрямів діяльності Апеляційного суду, відповідальними за надання відповідей на запит визначаються керівники відповідних структурних підрозділів згідно з напрямами діяльності, визначеними пунктом 2.6 цього Положення.
За рішенням Голови Апеляційного суду або його заступників, керівника апарату Суду чи його заступника відповідальним за надання відповіді на такий запит може бути визначено одного із керівників відповідних структурних підрозділів. У такому випадку співвиконавці зобов'язані не пізніше чотирьох робочих днів з дня отримання Апеляційного суду запиту надати відповідальному виконавцю відповідні документи.
4.5 Запит на інформацію з відповідною резолюцією Голови Апеляційного суду чи його заступників, керівника апарату Апеляційного суду чи його заступника опрацьовується у відділі діловодства-канцелярії суду (взяття на контроль) в АСДС, після чого невідкладно передається виконавцям.
4.6. Реєстрація та опрацювання запитів на інформацію, які надійшли до
Апеляційного суду у вигляді електронного документа, здійснюється уповноваженим працівником канцелярії в загальному порядку після їх роздрукування на паперовому носії.
4.7. Відповідь на електронний запит надається на адресу, вказану
запитувачем інформації, та у запитуваній формі (листом чи у вигляді
електронного документа).
Паперові копії листування за електронними запитами на інформацію повертаються до відповідних структурних підрозділів для зберігання згідно зі Зведеною номенклатурою справ Апеляційного суду.
4.8. Відповідь на запит на інформацію надається не пізніше п'яти
робочих днів з дня отримання запиту Апеляційного суду.
У разі якщо запит на інформацію стосується інформації, необхідної для захисту життя чи свободи особи, щодо стану довкілля, якості харчових продуктів і предметів побуту, аварій, катастроф, небезпечних природних явищ та інших надзвичайних подій, що сталися або можуть статись і загрожують безпеці громадян, відповідь має бути надана не пізніше 48 годин з дня отримання запиту.
4.9. У разі якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних керівник самостійного структурного підрозділу, відповідальний за надання інформації за таким запитом, може продовжити строк розгляду запиту до 20 робочих днів. Про продовження строку він повідомляє запитувача в письмовій формі
не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту.
4.10. У випадках коли запитувана інформація містить документи обсягом більш як 10 сторінок, керівник самостійного структурного підрозділу, відповідальний за надання інформації, не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання Апеляційного суду запиту повідомляє про це заявника із зазначенням вартості фактичних витрат, пов'язаних із копіюванням або друком документів, та реквізитів і порядку сплати цих витрат. За таких обставин надання інформації здійснюється протягом трьох робочих днів після підтвердження оплати вартості фактичних витрат.
4.11. У разі якщо запит, поряд із проханням надати публічну інформацію, містить прохання надати також інформацію, що не відноситься до публічної, то відповідь на питання, які не відносяться до публічної інформації, може бути направлена заявнику окремо у терміни, передбачені чинним законодавством, про що запитувач повідомляється у відповіді на інформаційний запит.
5. Порядок надання інформації про діяльність Апеляційного суду
5.1. Відповідь на запит надається керівником відповідного структурного підрозділу за його підписом.
Відповідь на запит, що містить прохання надати інформацію з різних напрямів діяльності Апеляційного суду, виконавцями якого визначено кілька осіб, а відповідальним за надання відповіді - одного з них, а також відповідь з відмовою в наданні інформації з підстав, передбачених підпунктом 1 пункту 5.5 цього Положення, надається за підписом керівника апарату Апеляційного суду або його заступника.
5.2. Відповідь на запит повинна містити запитувану інформацію або мотивовану відмову в наданні такої інформації. У відповіді на запит вказуються найменування, поштова адреса Апеляційного суду, посада особи, яка надає відповідь, а також реєстраційний номер і дата відповіді на запит.
5.3. У випадку якщо запитувана інформація про діяльність Апеляційного суду належить до інформації з обмеженим доступом, у відповіді на запит вказуються вид, найменування, номер і дата прийняття акта, відповідно до якого доступ до зазначеної інформації обмежений. У разі якщо частина запитуваної інформації належить до інформації з обмеженим доступом, а інша частина є загальнодоступною, надається запитувана інформація, за винятком інформації з обмеженим доступом.
Відповідь на такий запит підлягає обов'язковому погодженню з начальником відділу режимно-секретної роботи Апеляційного суду.
5.4. Відповіді на запит підлягають обов'язковій реєстрації у Апеляційному суді.
5.5. Суд має право відмовити в задоволенні запиту в таких випадках:
1) якщо він не володіє і не зобов'язаний відповідно до його компетенції, передбаченої законодавством, володіти інформацією, щодо якої зроблено запит;
2) інформація, що запитується, належить до категорії інформації з обмеженим доступом;
3) не дотримано вимог до запиту на інформацію, передбачених частиною п'ятою статті 19 Закону України "Про доступ до публічної інформації", відповідно до якої запит на інформацію мас містити:
- ім'я (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв'язку, якщо такий є;
- загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо;
- підпис і дату за умови подання запиту в письмовій формі.
Особі, яка не оплатила передбачені законодавством фактичні витрати, пов'язані з копіюванням або друком документів, запитувана інформація надається після сплати цих витрат.
5.6. Інформація на запит надається безкоштовно.
У разі якщо задоволення запиту на інформацію передбачає виготовлення копій документів обсягом більш як 10 сторінок, запитувач зобов'язаний відшкодувати фактичні витрати на їх копіювання та друк.
Розмір витрат на копіювання та друк копій документів та порядок відшкодування цих витрат визначається в межах граничних норм, встановлених Кабінетом Міністрів України та Інструкцією про порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання та друк документів, які надаються запитувачам інформації.
Додаток 1
до Положення про забезпечення
доступу до публічної інформації
у Апеляційному суді АР Крим,
затвердженого наказом
керівника апарату
Апеляційного суду АР Крим
від «____»_____2011 року №______
ПЕРЕЛІК
відомостей, які належать до інформації з обмеженим доступом,
а також відомостей, які не містять ознак публічної інформації
1. Не належать до публічної інформації:
- інформація, яка на день надходження запиту не відображена та не задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях і її відображення та документування не передбачено чинним законодавством;
- інформація, яка отримана або створена при опрацюванні матеріалів, пов'язаних зі співробітництвом Апеляційного суду з судовими органами інших держав, міжнародними організаціями, дипломатичними установами, акредитованими в Україні;
- інформація, яка отримана або створена при листуванні з органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями, громадянами;
- внутрішня службова кореспонденція та доповідні записки, рекомендації, якщо вони пов'язані з розробкою напряму діяльності Апеляційного суду, процесом прийняття управлінських рішень і передують публічному обговоренню та/або прийняттю рішень;
- інформація, яка міститься в матеріалах судових справ.
2. Публічною інформацією з обмеженим доступом у Апеляційного суду визначається така:
1) конфіденційна інформація - інформація, доступ до якої обмежено фізичною або юридичною особою, крім суб'єктів владних повноважень, та яка може поширюватися у визначеному ними порядку за їхнім бажанням відповідно до передбачених ними умов;
2) таємна інформація - інформація, доступ до якої обмежується відповідно до частини другої статті 6 Закону України "Про доступ до публічної інформації", розголошення якої може завдати шкоди особі, суспільству і державі. Таємною визнається інформація, яка містить державну, професійну, банківську таємницю, таємницю слідства та іншу передбачену законом таємницю;
3) службова інформація - інформація, що міститься в документах, яким присвоєно гриф "для службового користування".
Додаток 2
до Положення про забезпечення
доступу до публічної інформації
у Апеляційному суді АР Крим,
затвердженого наказом
керівника апарату
Апеляційного суду АР Крим
від «____»_____2011 року №____
ПОРЯДОК
взаємодії Апеляційного суду АР Крим з представниками засобів масової інформації
1. Взаємодія Апеляційного суду АР Крим (далі – Апеляційний суд) з вітчизняними засобами масової інформації (далі - ЗМІ) проводиться відповідно до Конституції України, законів України «Про судоустрій і статус суддів», «Про порядок висвітлення діяльності органів державної влади та місцевого самоврядування в Україні у засобах масової інформації», «Про доступ до публічної інформації», «Про інформацію», «Про друковані засоби масової інформації», «Про телебачення і радіомовлення», «Про інформаційні агентства», Положення про апарат Апеляційного суду та цього Положення.
2. Організація роботи із взаємодії Апеляційного суду із ЗМІ покладається на головного спеціаліста – прес-секретаря або особу, яка виконує його обов'язки.
3. Відвідування судових засідань Апеляційного суду представниками ЗМІ здійснюється без попередньої акредитації за пред'явленням службового посвідчення, крім випадків проведення закритих судових засідань відповідно до приписів процесуального законодавства.
4. Представники ЗМІ, як і інші учасники судового процесу та особи, присутні на відкритому судовому засіданні, можуть використовувати портативні аудіо-технічні засоби відповідно до законодавства.
5. Проведення в залі судових засідань фото- і кінозйомки, теле-, відео-, звукозапису із застосуванням стаціонарної апаратури, а також транслювання судового засідання допускається за наявності згоди на це осіб, які беруть участь у справі.
6. Представники ЗМІ, присутні на судовому засіданні, мають дотримуватися загальних правил поведінки у судовому засіданні, вимог процесуального законодавства, не порушувати права інших осіб, не заважати здійсненню правосуддя.
7. Акредитація представників ЗМІ на засідання та інші офіційні заходи у Апеляційному суді за межами судового розгляду здійснюється на кожен захід окремо шляхом складання управлінням інформаційного забезпечення Апеляційного суду відповідних списків.
8. Списки представників ЗМІ, які висловили бажання бути присутніми на відповідному заході, складаються на основі телефонних, письмових, надісланих електронною поштою заявок із зазначенням імен та прізвищ представників ЗМІ, які вони представляють, і в часових межах, визначених у прес-анонсі.
9. Інформування представників ЗМІ про заходи, які проводитиме Апеляційний суд (зборів суддів, прес-конференція тощо) відбувається шляхом завчасного розміщення на офіційному веб-сайті Апеляційного суду прес-анонсів та розсилання їх на електронні адреси ЗМІ.
10. У разі якщо кількість представників ЗМІ, які виявили бажання акредитуватися на захід, перевищує наявну кількість місць у приміщенні, де відбувається захід, головний спеціаліст-прес секретар Апеляційного суду з такої підстави та з поясненням цієї причини може припинити акредитацію.
3.8. 11. Представники ЗМІ повинні дотримуватись Інструкцією про здійснення охорони перепускного режиму будівлі Апеляційного суду Автономної Республіки Крим від 21 січня 2008 року, приходити завчасно (не пізніше, ніж за 10-20 хвилин до початку заходу), маючи при собі посвідчення особи.
12. Організаційне сприяння виконанню представниками ЗМІ професійних обов'язків та забезпечення їх інформаційними матеріалами на захід, що відбувається, здійснює управління інформаційного забезпечення Апеляційного суду.
13. Висвітлення діяльності Апеляційного суду у ЗМІ відбувається також шляхом розсилання управлінням інформаційного забезпечення повідомлень у друковані та електронні ЗМІ, на радіо та телебачення.
14. Відповіді на запити на інформацію ЗМІ залежно від її характеру і складності (інформація відкрита чи з обмеженим доступом) можуть надаватися прес-службою Суду в усній формі на усні запити журналістів та в письмовій формі на письмові запити керівництва редакції.
15. Відповіді на інформаційні запити представників вітчизняних та іноземних ЗМІ щодо діяльності Апеляційного суду готують у межах своєї компетенції начальник управління інформаційного забезпечення та керівники інших самостійних структурних підрозділів апарату Апеляційного суду.
16. Інформаційні запити, що потребують, враховуючи специфіку діяльності ЗМІ, оперативного реагування, розглядаються у стислі строки.
Додаток З
до Положення про забезпечення
доступу до публічної інформації
у Апеляційному суді АР Крим,
затвердженого наказом
керівника апарату
Апеляційного суду АР Крим
від «____»_____2011 року №_______
Форма електронного запиту на інформацію
Прізвище
|
|
Ім'я
|
|
По батькові
|
|
е-mаіl
|
|
номер телефону
|
|
Поштова адреса: індекс, область, район, населений пункт, вулиця, будинок, квартира
|
_____________________________________
_____________________________________
_____________________________________
|
Зміст запиту:
|
|
Додаток 4
до Положення про забезпечення
доступу до публічної інформації
у Апеляційному суді АР Крим,
затвердженого наказом
керівника апарату
Апеляційного суду АР Крим
від «____»_____2011 року №_____
Форма письмового запиту на інформацію (для фізичних осіб)
Апеляційний суд
Автономної Республіки Крим
вул. Павленка, 2, м. Сімферополь, 95006
______________________________
(прізвище, ім'я, по батькові запитувача інформації)
що проживає за адресою:_____________
___________________________________
тел._______________________________
е-mаіl ______________________________
ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЗАПИТ
Відповідно до статті 34 Конституції України, статей 3, 4, 5, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації», статей 5, 9, 28, 29, 32, 33 Закону України «Про інформацію» прошу надати мені таку інформацію:
1.______________________________________________________________
_______________________________________________________________________
________________________________________________________________________
Відповідь на інформаційний запит прошу направити за адресою:________________
_____________________________________________________________________________
Ознайомлений(а) з вимогами Закону України "Про доступ до публічної інформації" щодо відшкодування фактичних витрат на копіювання та друк копій документів обсягом більш як 10 сторінок.__________________________ __________________
(підпис)
«__ _»____________ 20__ р. _________ ________________
(дата) (підпис) (прізвище, ініціали)
Додаток 5
до Положення про забезпечення
доступу до публічної інформації
у Апеляційному суді АР Крим,
затвердженого наказом
керівника апарату
Апеляційного суду АР Крим
від «____»_____2011 року №_____
Форма письмового запиту на інформацію (для юридичних осіб)
Апеляційний суд АР Крим
вул. Павленка, 2 м. Сімферополь, 95006
______________________________________________
(назва юридичної особи, об'єднання громадян) ____________________________________________
(адреса місця розташування)
тел._______________________________
е-mаіl:_____________________________
ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЗАПИТ
Відповідно до статті 34 Конституції України, статей 3, 4, 5, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації», статей 5, 9, 28, 29, 32, 33 Закону України «Про інформацію» просимо надати таку інформацію:
1.__________________________________________________________ _________
_______________________________________________________________________
Відповідь на інформаційний запит просимо направити за адресою:______________
_______________________________________________________________________
_______________________________________________________________________
Ознайомлені з вимогами Закону України "Про доступ до публічної інформації" щодо відшкодування фактичних витрат на копіювання та друк копій документів обсягом більш як 10 сторінок.
«___ »___________ 20__ р. _________ ________________
(дата) (підпис) (прізвище, ініціали)
Додаток 6
до Положення про забезпечення
доступу до публічної інформації
у Апеляційному суді АР Крим,
затвердженого наказом
керівника апарату
Апеляційного суду АР Крим
від «____»_____2011 року №_____
ІНСТРУКЦІЯ
щодо заповнення електронного запиту на інформацію
Текст електронного запиту повинен містити одне питання та не перевищувати 1 000 знаків. Запит не повинен вміщувати вкладених файлів.
Усі поля в електронній формі запиту підлягають обов'язковому заповненню. Електронний запит з неналежно заповненими або незаповненими полями у Апеляційному суді розгляду не підлягає.
Скарги, порядок розгляду яких регламентується відповідним процесуальним законодавством, а також запити на інформацію, тексти яких містять більше 1 000 знаків, копії документів, фотографії та інші вкладення, можуть бути направлені до Апеляційного суду поштовим зв'язком або через канцелярію Апеляційного суду (95006, м. Сімферополь, вул. Павленка, 2).
Відповідь на електронний запит направляється на адресу електронної пошти, вказану запитувачем, у терміни, встановлені законодавством.